Estàs buscant sumar-te a una activitat divertida, altruista i que t’enriqueixi personalment? T’estem buscant!

SIGUES VOLUNTARI/A

Des de la Fundació A. Bosch i Lluèrnia necessitem persones voluntàries per a fer possible el projecte Planta un Somni, que se celebrarà els pròxims dies 8 i 9 de novembre a Olot.

Una instal·lació de gran format sense precedents dins la història del festival que consisteix a plantar una flor lluminosa per ajudar a fer realitat un somni: la nova zona d’oncologia i hematologia pediàtriques de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona.

Apunta’t a ser voluntari del projecte Planta un Somni

Grup 1 – Divendres 8 de novembre al matí
Horari: de 10 a 12h
Tasques: preparació de la instal·lació

Grup 2 – Divendres 8 de novembre al vespre
Horari: De 17.30 a 21h
Tasques: control de cues, entrega de flors, acompanyar visitants fins al camp i suport al camp

Grup 3 – Dissabte 9 de novembre al vespre

Horari: de 17.30 a 21h

Grup 4 – Diumenge 10 de novembre al matí

Horari: de 10 a 12h
Tasques: desmuntatge de la instal·lació

SIGUES VOLUNTARI/A

Més enllà de Planta un Somni

Si t’animes a convertir-te en voluntari/a de la Fundació A. Bosch, més enllà del projecte Planta un Somni, ens podràs ajudar en les següents tasques:

1. Col·laboració en esdeveniments i programes: contribueix a l’organització i execució d’activitats, tallers, campanyes i esdeveniments. Des de la fundació participem en moltes curses esportives, com la Trepitja Garrotxa o la Cursa de la Moixina, entre d’altres; i festivals, com el Festivalot o el Vallviva.
  2. Difusió i sensibilització: les persones voluntàries sou ambaixadores de la nostra causa, compartiu informació sobre la nostra missió i ajudeu a atraure més persones.
  3. Captació de recursos: participa en campanyes de recaptació de fons i busca donacions per a la recerca del càncer infantil.

Els voluntaris tenen un paper fonamental en l’èxit de la nostra Fundació i sense la seva dedicació i compromís, no podríem assolir cap dels nostres propòsits.

No t’ho pensis més i sigues part de la fundació! Amb la teva col·laboració podem fer que el càncer infantil deixi d’existir.

Si vols fer-te voluntari, clica aquí i deixa’ns les teves dades.