Sabies que la nova llei de mecenatge beneficia encara més el teu vessant solidari?

És el moment perfecte per a recordar-te els beneficis fiscals que pots obtenir si has fet una donació a la Fundació Albert Bosch

Des de l’1 de gener de 2024, i gràcies als nous percentatges de la Llei de Mecenatge, la Llei 49/2002, ara pots aconseguir desgravacions fiscals encara més avantatjoses pel teu gest solidari!

Et pots desgravar fins al 80% dels primers 250 € que donis a la investigació. Això significa que, si dones suport a la nostra entitat amb una donació de 20 € al mes, al final de l’any fiscal, Hisenda et tornarà fins a 192 €.

En realitat, doncs, cada mes només hauràs pagat 4 € de la teva butxaca, mentre que la teva ajuda ens haurà arribat íntegrament.

A més a més, en la resta de donacions a partir de 250 €, s’incrementa un 5% el percentatge de deducció fiscal: del 35 al 40% de benefici, i fins al 45% si fa tres anys o més que col·labores amb nosaltres.

Com pots veure, aquesta reforma beneficia a tots aquells que voleu aportar un gra de sorra a la societat aportant diners per la investigació científica.

Recorda! Aquest benefici és aplicable a les donacions mensuals que es fan de manera programada, però també a les aportacions puntuals.

Amb aquesta petita inversió, no només dones suport al treball del nostre equip d’investigació, sinó que també proporciones els recursos i les infraestructures necessàries, com ara laboratoris i maquinària especialitzada, uns elements que són fonamentals per al nostre progrés.

A més, no t’oblidis que t’enviarem un certificat de donacions per a la teva declaració de la renda, assegurant que puguis aprofitar totes les desgravacions fiscals disponibles. De totes maneres, encara que no disposeu d’aquest certificat, no us preocupeu perquè la Fundació declara a Hisenda tots els donatius rebuts i, per tant, a les dades fiscals dels donants sempre hi sortirà aquesta informació.

No esperis més! Fes la teva donació avui mateix i aprofita tots els avantatges fiscals mentre contribueixes a fer possible la recerca i la lluita contra malalties com el càncer infantil.

La teva ajuda pot fer la diferència en els nens, nenes i adolescents amb càncer i les seves famílies!

Ens ajudes a construir un món millor?